tisdag 15 januari 2013

Dags för 4x4 igen

Nu fick Monarken ta vid när det inte går att köra racer längre.
Gjorde ett tappert försök på 4x4 med 420 watts belastning. Det gick i alla fall i 2 intervaller utan paus. 3:an och 4:an fick jag göra 15 sekunders paus efter 3 minuter.
Men det börjar arta sig lite och gå åt rätt håll i alla fall.
Måste komma igång med träningen lite tidigare på dagarna bara.
Nu höll Oskar på att springa runt hela kvällen så jag kom inte igång förens kl 22:15.

Oskar är bra rolig, han har ju tittat på mig när jag är i badrummet ibland och vill göra precis som pappa.
Nu hitta jag honom så här när jag skulle på dass:-)














Han spänner verkligen kinden och drar in läppen så han inte ska skära sig när han står där och försöker raka sig. Ser riktigt kul ut.
Och nej han har inget rakblad på rakhyveln, vi har lagt fram en utan för vi vet att han gillar och leka med den.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: