onsdag 30 januari 2013

Där satt den 4x4 på 420 watt utan småpauser

Nu börjar jag komma tillbaks lite smått efter dvalan de sista månaderna. Äntligen fick jag till ett 4x4 pass på Monarken på 420watt utan småpauser på slutet.
Kändes ganska bra 1:a och 2:a intevallen men på 3:e började jag tvivla lite när det närmade sig slutet och mjölksyran hade gott upp till öronen men jag lyckades härda ut.
Sen kom den sista och då var det bara att ge allt och köra tills jag trilla av.
Redan efter 2 minuter så började det kännas riktigt tungt men när jag ställde mig upp och trampa så fick jag nya krafter. Växlade mellan att sitta och stå sen var det bara att spurta den sista halvminuten och jag lyckades trycka upp effekten till 450 watt sen var det god natt.

Satt riktigt fint att få ett kvitto på att träningen inte gott helt åt helvete trots få timmar.
Nu får jag satsa på att klara 5st 4:or innan det är dags att växla upp till 430 watt.
Får se om jag kan lyckas med det innan mars, skulle vara kul.

Har inte hänt så mycket mer här idag. Var en vända till återvinningcentralen i Hagby och dumpa en massa kartonger och annat småskit. Fyllde upp hela bilen igen till bristningsgränsen. Förstår inte hur mycket skräp vi har här trots att vi rensat så mycket innan vi flytta. Lyckas alltid hitta några smågömmor som jag glömt bort förrut.

1 kommentar:

Unknown sa...

www.redotech.com

INDIA'S No.1 software development,mobile recharge software,portal development

Redo Tech Pvt Ltd is a Best service professional Custom India based MLM