lördag 19 januari 2013

Ett par varv till Chilli

Idag blev det nog sista köpet på ett tag till lägenheten. Det var matbordet som det hade blivit en miss i leveransen på ett annat företag så vi fick avkoka det.
Sen behövde vi ett litet hörnbord till soffan och allt hitta jag på Chilli.
Matbordet blev en Detroit som man kan dra ut och sätta i 3 tilläggsskivor så det går att ändra ifrån 2 till 3,5 m så det borde räcker och blir över 100cm bredd var det också så vi får plats med all mat.






















Hitta ett snyggt hörnbord också som jag tror passar till soffan. Det blev ett Bangkok så nu har vi något att ställa drickat och käcket på när vi ser på film. Det blir grymt.






















Ja träning blev det inte idag. Hade tänkt köra lite på Monarken men tiden drog iväg och sen blev jag trött så det får bli lite extra hårdkörning i morgon istället.
Får se om jag ska leta mig ut någonstans runt Sollentuna och köra lite.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: