lördag 2 mars 2019

Lätt skogspass och en vända till Lek och Bus Adventure Zone

Det blev ett ganska lätt skogsdistanspass runt Järvafältet idag. Det var lite is ute i skogen här men det var mest på de små grusvägarna.

Jag slapp isen på spängerna i alla fall, de brukar kunna vara riktigt hala och förrädiska annars.

Då jag inte hade någon riktig plan med träningen utan bara skulle ut och rulla ett par timmar så tänkte jag att jag skulle testa lite stigar runt Järvafältet.

Lyckades dock mest hitta en massa stigar med nerfallna träd på. Stigarna var torra och fina annars.

Frågan är om jag kan gå tillbaka till sommardäcken igen. Det var ju inte så mycket is ute, i alla fall inte i skogen.

På eftermiddagen blev det en vända till Lek och Bus Adventure Zone i Rotebro.
Det är ju barnens favoritställe.

Vi hoppa runt där ett par timmar innan det var dags och åka till Farsta och ta en middag hos mina färäldrar.



Inga kommentarer: