torsdag 25 april 2019

Familjekväll i Sollentuna Centrum

Ikväll blev det lugnt med familjen. De hade Shopping night i Sollentuna Centrum ikväll så vi tog en middag där och tittade lite på utbudet.
Hittade lite slitagedelar till våran Xiaomi robotdammsugare på Kjell & Company.
Kan vara bra och ha för den går 2-3 gånger i veckan nu då småttingarna skräpar ner ganska mycket.

Lyckades även hitta lite kläder till mig. Det är väldigt sällan jag köper kläder men tänkte jag skulle skaffa ett par vandringsbyxor då jag inte har några och det kan vara skönt och ha när jag är på tävlingar ute i skogen.

Sen blev det ett par sneakers. Har ju gott med samma ett par år nu så de börjar bli lite slitna.
Så det här var det jag hitta tillslut på Stadium.

Såg bra ut enligt min smak men framförallt så satt de riktigt bra och det är det viktigaste för mig. Hellre funktion före design för mig, jag är ändå inte så mycket för mode.

Inga kommentarer: