måndag 29 april 2019

Nu blir det landsväg med Rocket Racing Sweden

När jag var i Calpe på träningsläger så åkte jag med ett härligt gäng ifrån Rocket Racing Sweden.
Fick förfrågan om jag ville köra landsväg med dem och det kunde jag inte tacka nej till.
Det är ett grymt trevligt gäng och jag tycker det är kul att köra landsväg så det kunde jag inte tacka nej till.

Jag får värma upp lite lätt med Rocket Racing Team nu på onsdag då det är Arlanda Test Track, ska bli riktigt kul.

Måste träna lite klungkörning nu så jag känner mig säker på cykeln. Har ganska bra teknik ifrån mountainbiken men det är inte riktigt samma på landsväg med smalt styre och allmänt lite vingligare men det ska nog gå bra.

De var grymt snabba på att få fram ett snyggt tävlingskit också. Jag har redan fått tag i ett par nya byxor och tröja. Grymt sköna kläder med snygg design ifrån La chemise.



Samarbetspartners till Rocket Racing Sweden är.

























Så nu får det bli en liten jobbpendling på racern i morgon och väcka benen inför Arlanda Testtrack.

Inga kommentarer: