söndag 6 december 2020

Lite spring på Extremfabriken

Idag blev det en sväng till Extremfabriken med småttingarna. Det var ett tag sen jag var där så det var kul att klättra av sig lite.
Oskar är ju kung på att hänga runt i ringar och klättra med armarna så han tillbringade mesta av tiden här.


Emilia gillade att klättra upp och ner i början av Ninja Warrior banan och spenderade mesta tiden här.
Hon tyckte det var kul när jag svingade ner henne på mattan här också.


Själv försökte jag klättra runt överallt men jag har fortfarande problem med min vänstra axel så jag kunde inte hänga i armen så det var tyvärr inte mycket som jag kunder klättra på ordentligt. 
Det var i alla fall kul och komma ut med småttingarna och leka runt lite. 
Hoppas min axel kan bli helt bra någon gång så jag kan belasta den lite och hänga på Oskar när han hänger runt.


Syskonkärleken är det inget fel på heller. Oskar och Emilia håller på att bussar med varandra hela tiden.
Emilia är en riktig kaxig liten tjej och det får hon äta upp ibland.


Vi avslutade eftermiddagen med att ta ett varv till Brukets skidbacke och gå upp till toppen.


Fin utsikt där på kvällen.


Efter den rundan var Oskar och Emilia ganska möra så vi åkte hem och tog det lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer: