söndag 13 december 2020

Skogsdistans och nya kläder ifrån La Chemise

När jag vakna idag ville jag bara dra täcket över huvudet och gå och lägga mig igen. Grått, blött och småregn. 
Men jag vet hur roligt det är när jag väll kommer ut och cyklar så jag tog bilen till Skavlöten och möte upp resten av MTB Täby som skulle köra. 

Jag körde min Trek Procaliber då det är min vintercykel. Jag vet att det alltid körs trail/endurospår på söndagar men det har gott bra förut med hardtailen.

Nu var det riktigt blött och halt men det gick över förväntan ändå. 
Det är bara de riktigt branta och slagiga partierna jag tappar på då jag inte har någon dropperpost på Procalibern heller.

Som alltid när jag väll kommer ut så är det grymt kul att köra. Erik Vrang ledde gruppen idag och han hittar alltid de bästa stigarna.

Det var tur att jag kom ut idag för det blev en riktigt fin runda.

Påväg hem blev det en vända till La Chemise och deras nya butik vid Mäster Samuelsgatan 1.
De nya vinterkläderna för Rocket Racing Sweden hade kommit så det var dags att hämta dem.

Riktigt fina med bra passform.



Inga kommentarer: