torsdag 31 december 2020

Gott nytt år på er. Hoppas 2021 blir bättre

Nu börjar det närma sig slutet för 2020. Det har verkligen varit ett riktigt konstigt år både för mig och resten av världen. Corona lamslog allt och har vänt upp och ner på hela världen.
På det åkte jag på en halv förblödning och fick åka med ambulans till akuten där jag även diagnostiserats med hjärtsjukdomen HCM.
Fick ligga inne i 2 veckor och kunde inte träna ordentligt på ett bra tag. 
Måste äta betablockerare men nu kan jag i alla fall träna på ganska bra.
Inget ont som inte för något gott med sig.
Det blev inte mycket tävlande i år då i stort sett allt ställts in pga Covid 19.

Det gjorde att jag fick mer tid med familjen och även upptäckte enduro och downhill.
Har testat på att köra i både Järvsö, Åre, Flottsbro och Väsjöbacken med familjen.
Det blev nästan som en pånyttfödelse på cykel. Så grymt kul.

Då jag inte kunde tävla och vara ute och resa så mycket som jag brukar så gjorde jag inte av med så mycket pengar heller.

Det gjorde att jag började investera ordentligt i aktier istället. Det har gått riktigt bra och trots coronan så ligger jag +25,75% i år så det får jag vara riktigt nöjd med som en total nybörjare.
Kan summera året i bilder såhär.

























Jag vill passa på att tacka mina samarbetspartner som gjort att jag kunnat cykla med det bästa marknaden har att erbjuda i både när det gäller cyklar och utrustning och grym servise.
På MTB har jag fått grym hjälp ifrån 

Och 

Det är på MTB jag tävlar mest och utan deras hjälp skulle jag inte kunna hålla på i den utsträckning jag gjort nu. Cykloteket och Trek har försett mig med Top of the line produkter rakt igenom allt ifrån cykel, kläder reservdelar och utomordentlig service.

Har fått fortsatt förtroende ifrån Rocket Racing Sweden där jag kör landsväg och cross.
Riktigt kul och få vara med i ett riktigt racerlag.
Rocket Racing Swedens samarbetspartner som gjort det möjligt är























Ett stort tack till alla och sist men inte minst ett stort tack till min familj med Eva, Oskar och Emilia som stöttat mig i vått och torrt.
De har fått stå ut med mycket med alla mina äventyr på cykel.
Det är kul att både Oskar och Emilia tycker det är kul och cykla också. Det har blivit en hel del mil tillsammans med familjen och både Oskar och Eva har testat på downhill nu också.

Skönt och ha en familj som står ut med en.


Nu ska vi fira nyår lite lugnt här hemma.
Ett riktigt gott nytt år på er alla så syns och hörs vi nästa år.

Inga kommentarer: