söndag 24 januari 2021

Skogsdistans på halvgamla stigar

Idag blev det skogsdistans igen på lite halvgamla stigar. Tog bilen till Skavlöten där jag möte upp resten av gänget innan vi drog iväg mot Vallentuna. Blev ett snabbare runt Rönninge by.


Jag hade bara satt på dubbdäck där fram igår och den läckte tydligen lite. Blev till att stanna och pumpa upp lite då och då men det räckte ganska bra med att bara köra dubbat fram.
Det var några riktiga isgator med sån där skrovlig guppig is där bakdäcket bara studsa runt jag saknade dubbarna på bakdäcket men annars gick det bra.

Blev fina stigar som alltid på träningen med MTB Täby.

Det var några minusgrader idag så det var ganska hårdpackat men det fanns en del lerhål kvar.
Blev lite nya stigar och det var ganska tekniska så det blev ingen superghög hastighet idag.
Kul med lite endurostigar så jag får öva på tekniken lite jag som kör med hardtail.




Inga kommentarer: