torsdag 1 juli 2021

Antiklimax

Idag var inte riktigt min dag. Skulle jobba hemifrån för jag skulle till läkaren och lämna blodprov. De hade dock glömt och nämna att jag skulle fasta innan. 
Det var bara att komma tillbaka en annan dag när jag inte har ätit.
På kvällen skulle det äntligen bli tävlingsdag med landsvägsrace i Norrtälje. 
Hade mycket att göra på jobbet och slängde ner allt i en påse och sprang ner till bilen i sista sekund och drog iväg.

Kom fram och anmälde mig och skulle dra iväg på lite uppvärmning. Då visade det sig att jag slängt ner 2 vänsterdojjer i påsen. Ridå fy fan vad klantigt.
Nu när jag äntligen skulle få tävla.
Jag testade att köra med mina vanliga skor men de var alldeles för mjuka och hala så jag ville inte göra något dumt. 
Inte kul om man halkar av mitt i klungan och drar med sig alla.
Stannade och tittade på starten och första varvet.

Vi hade ett gäng ifrån Rocket Racing Sweden långt fram så det var kul och se.

Var en ganska smal och kurvig bana så den såg kul ut.


Det var bara att packa ihop och dra hem sen. Surt sa räven, bättre lycka nästa gång.

Inga kommentarer: