tisdag 20 juli 2021

Ett varv på NICK 2.0

Den här veckan så skulle Eva jobba så jag var hemma med småttingarna. 
Emilia skulle vara hos en kompis och Oskar skulle vara hemma. Hade tänkt ta ut dem på en badstrand men Emilia ville vara med sin kompis och jag kunde inte dra iväg med Oskar då jag inte ville lämna Emilia för långt bort då hon också har Diabetes ifall det skulle hända något så Oskar och jag fick vara hemma.

Nästa gång får Oskar bestämma.
När Eva kom hem så blev det en kort tur till Ursvik för att köra ett varv på NICK 2.0 spåret.
Körde lite halvhårt och fick skapliga tider för att vara mig trots att jag inte körde på rött så det får jag vara nöjd med.

Fick stanna ett tag då jag tappa flaskan och inte hittade den så det gick någon minut på det men annars rullade det på bra.
Kändes som banan var riktigt snabb nu då det var snustorrt överallt och inte allt för varmt.

Inga kommentarer: