onsdag 21 juli 2021

Rekordtid på NICK 2.0

Idag blev det ett hårt varv på NICK 2.0. Tänkte jag skulle köra på lite då det inte blev så mycket på Keps Cupen igår.
Hade som mål att försöka klara hela varvet på under 50 minuter och loop 2 på under 40 minuter. 
Var skapligt höga mål för mig så det gällde att inte göra för många misstag.

Cyklade ditt lite lugnt sen var det bara att försöka gasa på.
Gick över förväntan och jag kom in på 47:57 på hela varvet och kom in på en total 6:e plats så det får jag vara grymt nöjd med.

Loop 2 kom jag in på 38:30 så det var också en rejäl putsning av min tidigare tid.
Skönt att det fortfarande finns lite krafter kvar i benen.

Sen var det bara hem och duscha och fixa sig i ordning för jag och barnen skulle ut på kryssning till Åbo med mina föräldrar.

Nu ska det bli en riktig buffé middag med en massa lax.


Inga kommentarer: