tisdag 13 juli 2021

Slappardag och pack inför Järvsö

Idag har det blivit mest slappa. Tog en sovmorgon sen blev det inte många knopp på dagen.
Blev lite packning och förberedelser inför Enduro SM i Järvsö.

Det är ju första gången jag kör en riktig Endurotävling så det är ju lite nytt och ta in.
Det ser ut och bli varmt så jag vet inte hur jag ska göra med all dricka. 
Man ska ju cykla upp också så det lär ju gå åt en del, en flaska lär ju inte räcka och jag vet inte om det fungerar så bra med en flaska i flaskhållaren när man ska tävla nerför heller.

Har letat fram en gammal cammelback som jag tar med ifall det skulle behövas.

Ska bli riktigt spännande det här och se hur det kommer gå. Blir mycket att ta med sig när jag ska försöka vara beredd på det mesta som kan hända där uppe.



Inga kommentarer: