fredag 9 juli 2021

Nu är det semester

Nu tar jag semester. Det ska bli så grymt skönt. Det har varit mycket jobb och plugg sista tiden vilket är grymt kul. Men nu känner jag att jag gott på högvarv en ganska lång tid så det ska bli riktigt skönt att få vila ut lite nu.

Eva har också tagit semester och hon har dragit till Linköping för att träffa Karin.
Jag är hemma med barnen och ska få besök av Mats och hans dotter Molly. 
Ska bli riktigt kul och träffas. Det var ett tag sen jag såg Mats.

Har hunnit få min Trek Slash 9.8 XT fintunnad på Cykloteket inför Enduro SM i Järvsö också.
Kablar och styrrör har kapats för att få en cleanare look och mer fininställt och mindre fladder på kablage.
Grymt snyggt gjort. Nu är den fulländad och redo för att kastas ner för branter i Järvsö.
Jag tycker den är så grymt snygg, den där färgen är verkligen riktigt nice.



Inga kommentarer: