lördag 5 mars 2022

Slashen upphottad och findistans

Idag hämta jag ut min Trek Slash ifrån Cykloteket . Den har fått ett nytt bakhjul då jag lyckades krascha det gamla. Sen uppgraderades den med PTN däcksinsatser för att göra den lite mer punkteringsäker och skydda fälgarna för genomslag.
Blev nya däck också så nu är den upphottad inför endurosäsongen här.


Blev en fin distansrunda också på min gamla favoritbana. Körde dock lite halvnya stigar till Kallhäll. Fanns en hel del där som jag inte kört på ett tag.


Var riktigt fint längs vattnet idag också då solen var framme. Skönt och få se den lite idag.

Han med 65km på 4:02 idag. Körde ganska lugnt hela tiden och drack bara vatten idag. Vet inte om jag fått igång fettförbränning nu eller var det är för något men de senaste långa turerna har jag inte behövt äta så mycket som förut. Skönt och slippa behöva vräka i sig mat hela tiden.

Inga kommentarer: