onsdag 30 mars 2022

Spadag

Idag var det några av oss som tog en riktig vilodag med spa och massage.
Det var några som gick ut och tog en lätt 10 mils runda. 
Gårdagens ben för mig var inte helt återställda så jag bestämde mig för att ta det lugnt i stället med några till i gänget som tyckte det gott lite hårt i dagarna.
De hade ett fint SPA på hotellet så vi badade lite och satt i bastun och mjuka upp oss.

När vi inte cykla själva så såg vi på andra som cykla vid den lokala cykelbutiken där det samlats en massa folk för att heja på.

Efter det så lyxa jag till det med en timmes massage. Satt riktigt fint så jag hoppas mina ben vaknat till liv tills i morgon igen.
Vet inte om massösen skämtade men hon tyckte jag skulle ha på mig de här kalsongerna för att inte få olja på mina.
Jag tyckte inte riktigt likadant så jag behöll mina på.


I morgon vankas det monsterpass igen på nästan 18 mil. Får hoppas jag hunnit vila upp mig ordentligt.

Inga kommentarer: