måndag 29 oktober 2012

Ryggont så det blev lugnt ifrån träningen idag

Förra veckans chockträning med löpning och styrketräning har verkligen satt sig i ryggen. Jag är stel som en gravid pansarvagn och kan knappt nå ner till tårna.
Blev då lite vila ifrån träningen idag och har i stället försökt att sträcka ut ryggen lite gran.
Har beställt tid tills i morgon hos Kiropraktor Magnus Carlsson så han kan få uträtta lite undervärk för min stackars rygg också. Han har ju fått till den riktigt bra förut så jag hoppas han kan få till den nu också.
I morgon ska jag försöka mig på träning igen på jobbet beroende på hur ryggen känns och vad Magnus säger.
Hade tänkt chocka lite gran igen med FIGHTCLUB eller bandy, coremusklerna måste få tränas ordentligt nu så jag kommer igång till nästa år igen.

Inga kommentarer: