fredag 12 oktober 2012

CX helg i Falun väntar

Har inte blivit överdrivet mycket träning den här veckan heller. Har fått ihop lite över 2 timmar. Blev ett litet väckpass till jobbet idag med lite naturliga intervaller uppför backarna med min vintercykel.
Blev inte i närheten av rekordtid på Strava uppför Gröndalsbron
Hoppas jag har lite krafter kvar till helgen då jag åker upp till Falun för att köra 2 deltävlingar i CX-Cupen.
Så här lite som jag tränat de sista månaderna har jag nog inte gjort sen jag börja cykla.




Det är ett snitt på 7:13timmar i veckan de sista 4:a månaderna. När jag var en sån där distansgalning och bara ville samla tid i träningsdagbocken hade jag nästan aldrig under 10 timmar i veckan. 10 timmar var vilovecka för mig då.
Det går tydligen att vara halvsnabb på bara lite över 7 timmar i veckan också.
Dock har de sista veckorna varit under all kritik så jag har tappat lite för mycket nu.
Får se om jag kommer överleva helgen nu. Vill ju inte köra sämre än förra för där gick verkligen allt skit.
Det har ju gott bra de sista 2 åren i Falun så det skulle vara kul att köra skapligt bra. Det har ju varit en platt och fin banan som passat mig så jag hoppas jag kan göra något resultat i helgen.
 

Inga kommentarer: