onsdag 31 oktober 2012

Jobbpendling med lite fin halka

Blev bara en kort jobbpendling idag. Var sådär härligt halt på morgonen med isfläckar lite över allt på både bra och dåliga ställen. Tog det ganska lugnt och lyckades hålla mig på hjulen.

Hade tänkt köra lite hårdare på kvällen men jag fastna på jobbet med lite prylar som skulle fixas så det blev bara att cykla raka vägen hem så jag öste på lite i uppförsbackarna för att få upp pulsen lite i alla fall.

Det är ju SM i Cyclocross i helgen borta i Sunne. Den banan var rolig och det var skönt att bo på Selma SPA:t ett stenkast ifrån starten förra året.












Tyvärr känner jag att jag varit borta ifrån familjen alldeles för mycket och min form är inte vad den borde vara. Så det blir till att vara hemma med familjen och ta det lugnt och köra lite på hemmaplan.

Inga kommentarer: