tisdag 9 oktober 2012

Försök till 4x4

Gjorde ett tappert försök till att köra 4x4 på Monarken ikväll. Det gick inte så bra. Varken mina ben eller skalen är med fortfarande.
Började på 420-425 watt och första gick helt ok.

På andra kom jag bara till 3minuter innan jag dog och de 2 sista klara jag bara i 2 minuter på 420watt.
Kände mig mest trött och seg.
Huvudet ville heller inte vara med idag. Så fort det blev lite jobbigt så klev jag av.
Känns som jag ska föröka göra något annat ett litet tag så jag kommer på banan igen.

Det har blivit lite för mycket Monarkande redan innan vintern har börjat och jag är ju mer den som vill vara ute och köra och sladda runt och leka. Tyvärr har det varit mycket annat runt omkring som har snott tid och energi så jag har inte riktigt hunnit.

En som dock verkar gilla Monarken just nu är Oskar.
Pulsband ska han såklart ha också.

Inga kommentarer: