tisdag 30 oktober 2012

Blev besök hos Kiropraktorn idag

Blev ett skönt besök hos Kiropraktor Magnus Carlsson idag. Det behövdes verkligen, fick lite massage och sen knäckte han både ryggen och nacken så nu känns det mycket bättre.
Det finns nog lite mer att rätta ut men jag måste bli bättre på att stretcha också. Jag har varit alldeles för dålig med det.
















Coremusklerna måste få sig lite bättre träning också om jag skall hålla mig i trim ordentligt.
Mina höftböjare är inte av den mjukaste varianten och har nog aldrig varit och där har jag nog mest att jobba på.
Jag bokade ett återbesök för att se till att det går åt rätt håll. Nu måste jag bara komma igång med stretchningen ordentligt.

Det blev lite träning också. Körde innebandy efter jobbet så det blev att springa runt lite i 1:10. Blev 178 i max och 142 i medel. Blev en del springa men tyvärr inga mål för mig. Mitt bollsinne är ju inte det bästa, kanske därför jag är ute och cyklar.

Inga kommentarer: