onsdag 24 oktober 2012

Lång dag på jobbet igen

Blev en lång dag på jobbet med möte på kvällen. Har haft många roliga och utvecklande uppdrag på jobbet så det rullar på.

Har inte blivit någon träning då jag ville vila halsen en dag till då det gick lite segt igår med löpningen.
Men hoppas på att kunna springa lite i morgon eller köra någon annan typ av allternativträning.











Får se om det kan bli lite Kompiscross på söndag så jag får lite fart i benen också.
Jag behöver nog lite av tröskelintervallerna och strax däröver.
Det verkar som de där 3x3 varven vid Universitetet och Sköndal gjorde gott för min form och det var mycket sånt jag körde förra året när det gick bra i CX-cupen.

4x4 och 20 minutare var det som verkade göra susen för mig så det är nog dags att komma tillbaks till det för att hitta formen igen.

Inga kommentarer: