fredag 19 oktober 2012

Nu har tubhjulet åkt på bak på crossen igen

Har inte hunnit fixa med crossen sen helgen så den har fått stå med träningshjulen på här hemma och dammat.
Men idag var det dags att laga punkteringen jag fick i söndags. Det var bara ett litet hål så det räckte att hälla i lite Tufo Extreme tire sealent och pumpa upp så var det klart.
Tog bara någon minut att fixa sen var det tätt (av med ventilen, i med gukan, på med ventilen, pumpa upp, snurra hjulet några varv sen var det klart)
Tur att det bara var ett litet håll så jag slipper köpa nytt däck.

Har fortfarande inte blivit någon träning så jag börjar få lite abstinens. Halsen har varit lite upp och ner. Det har känts bra på morgonen och kvällen men på dagen har jag hostat.
Men i morgon ska det bli någon typ av träning i alla fall annars kommer jag att krevera.

Inga kommentarer: