måndag 27 mars 2017

Fina grejer ifrån Thule

Idag kom det lite fina paket ifrån Thule. Lagom tills jag ska på träningsläger på Mallorca så det satt riktigt fint.
Först var det en stor hockybag på 130 liter närmare bestämt en Thule Chasm 130L riktigt stor och fin som utan problem får plats med mina simfenor och andra stora saker jag kan behöva ha med mig på semestern.
 
Mycket fack och kändes riktigt regäll och robust med kraftigt material.
 
Trots sin storlek kunde man vika ihop den och rulla in i den här lilla påsen.
 
Sen var det den här riktigt genomtänkta cykelväskan. En 
Thule RoundTrip Pro XT. Den var riktigt grym med integrerat cykelställ. Hur ofta har inte jag saknat det när jag ska meka ihop cykeln när jag kommit fram.
 
Den var lätt och hopvikbar men hade ändå både skydande hjulväskor och ihopvikbara hårda skyddspaneler som ska skydda ramen. Regälla hjul hade den också så det ska vara lätt att transportera.
Jag har behövt en riktig cykelväska som kan ta hand om dyrgripen på flygresan och den här väskan ser ut att klara det utan problem.
 
Tror det här kommer bli riktigt fint när jag skall ut och resa. 

Inga kommentarer: