torsdag 23 mars 2017

Jobbpendling och styrka

Idag blev det jobbpendling och styrketräning vid lunch. Tog det lugnt till jobbet och njöt av torra fina spår längs Edsviken. Blev nog sista gången med pannlampa innan sommaren också då det blir sommartid på söndag. Ska bli riktigt skönt att slippa släppa runt på tunga batterier.
 
Det är skönt när det är ljust ute och solen tittar fram. Jag behöver all D-vitamin jag kan få så det gäller att passa på när tillfälle ges.
 
På lunchen blev det styrka. Var ganska seg i benen efter gårdagens löpning men jag körde ben ändå fast det fick bli i maskin idag. Körde knäböj, baksida lår och vader. Sen blev det lite bröst rygg och mage. 

När det var dags att cykla hem så tog jag ett varv till Fiskartorpet och körde ett varv på den långa banan. Blev lite naturliga intervaller på banan innan jag gasa hem. Körde på lite längs Edsviken också som en sista intervall. Lagom mör när jag kom hem sen

Inga kommentarer: