fredag 31 mars 2017

Tripelpass idag

Idag fick jag ihop 3 pass. Det började med naturliga intervaller till jobbet. Körde på i backarna och längs Edsviken och Hagaparken. Fick en ganska bra tid totalt på 48:29 till jobbet.
 
Sen blev det styrka på jobbet innan lunchen. Körde knäböj med fria vikter på 130 kg 4x5 och sen marklyft på 150 kg 4x5 fick slita ordentligt efter morgonintervallerna som fortfarande satt i benen.
Blev som vanligt lite rygg och magövningar också. Sen blev det ett personbästa på 75kg i bänkpress i maskin klara dock bara 4 reps.

På kvällen så var det CRT möte vid Roslagstull och mitt sista pass för dagen. Den här gången blev det ganska lugnt för att försöka återhämta mig. Dock ville jag gasa på lite för att hålla värmen då det hade kommit snöblandat regn. Det gick lite fortare än vad jag tänkt mig ifrån början.

Inga kommentarer: