fredag 10 mars 2017

4x4 på 400 watt och 150 kg på marklyft

Idag blev det 4x4 min innan frukost för första gången. Gick ganska bra och jag klarade nästan 3 intervaller på 400 watt utan fuskpaus. Fick dock lite problem efter 3 minuter och vet inte vad jag höll på med men tappa fokus och orkade inte riktigt hålla ut hela intervallen.
På fjärde var jag riktigt trött och fick ta en paus till i 10-15 sekunder men sen lyckades jag öka sista minuten och klarade runt 420 watt.
 
På lunchen så blev det styrka. Blev nytt rekord på marklyft. Blev 5x5 på 150 kg. Var dock grymt trött på slutet så jag vet inte riktigt om lyften blev helt korrekta. Kändes som jag inte fick en helt rak rygg.
 
Blev lite överkroppsträning och sen rygg och mage som vanligt. Känns som jag måste lägga ytterligare lite fokus på coreträningen. Har inte riktigt den styrkan jag skulle vilja ha där.
I morgon får det nog bli lite cykel. Får se hur mycket jag hinner. Det är kalas i morgon också.

Inga kommentarer: