tisdag 29 december 2009

10/20 sekunders intervaller

Idag testade jag 10/20 sekunders intervaller på rullen. Blev 3 set om 20st var. Var inte helt hundra på hur jag skulle köra då jag inte kört just med det här upplägget på dom korta intervallerna förut.

Började lite optimistiskt som vanligt för min del på en bra bit över 700watt.
Sen fick jag gå ner lite för att inte helt gå och dö. Men jag höll mig över 600watt hela tiden. Jag låg och pendla mellan 610-650watt ungefär ända till slutet. Vet inte riktigt om det är något att hurra över men det kändes i benen i alla fall. Jag har ju tappat lite av explosiviteten så förhoppningsvis ska dom här intervallerna hjälpa till lite.

Efter det så blev det lite Call of Duty igen och nu har jag dragit på B-action filmen Gamer.
Skönt med lite hjärndöd action efter en hård dag med C# pluggande. Har nämligen suttit hela dagen på kontoret och pluggat så jag är helt mossig i huvudet.

Inga kommentarer: