torsdag 3 december 2009

Det kom ett paket.

När jag kom hem idag så stod det här paketet på matbordet.

Det är alltid trevligt med hårda paket.
Det är ett av mina Schwalbe däck som jag köpt på Cyclecomponents som kom tillbaks från reklamation då det hade blivit en liten bula i sidan av det.
Fick en flaska och Tireselent som kompensation på det också, det kallar jag service.

Var ute och körde lite i backintervaller vid Nybohosbacken ikväll. Lyckades inte få med mig någon idag heller så jag kämpa själv uppför backarna. Blev inga rekordtider idag heller men tiderna blev lite jämnare och lägre idag.
Men sista intervallen gick helt åt helvete. Jag brukar oftast köra bäst på sista men idag tänkte jag testa att ha en lägre växel och spinna på mer. Det gick inte bra kan jag säga.

Jag flåsa som en gris men det kändes knappt i benen men ändå kunde jag inte trampa snabbare.
Jag hade ingen jättehög kadens det var nog runt 85-90varv i minuten men det gick inte fort.
Tror det kan ha att göra med att jag inte kört så mycket trainer än. Där brukar jag ofta ligga runt 110-120 varv i minuten så jag tror helt enkelt att jag inte riktigt var van vid att köra på lätta växlar.

Inga kommentarer: