söndag 27 december 2009

Lite distans.

Var ute och körde själv idag. Det blev en sväng runt Bornsjön sen körde jag grusvägarna mot Solliden som faktiskt var uppkörda så det var kul att slippa dom större vägarna. Sen blev vidare mot Södertälje och Hall och grusvägarna som gick mot Kungsdalen och Tallbacken. Riktigt fina grusvägar. Dom var inte riktigt plogade men det var bilspår på dom så det var inte så tungkört som jag trodde det skulle vara. Det var riktigt härligt ute när snön lös upp allt och jag slapp trängas bland bilarna.
Tog mig sen hem via Lida, Tullinge och Källbrink.
Blev en härlig runda på 4 timmar och 87km och jag fick en snittpuls på 145. Hoppas snön håller sig kvar nu så att jag slipper dom gråa trista väggarna. Jag tycker det är roligare att sladda runt i snön än att halka runt i slasken.

Inga kommentarer: