lördag 27 oktober 2018

Kompiscross Blå Lagunen

Idag blev det Kompiscross ute på en helt ny bana ute vid Blå Lagunen på Ekerö som min Teamkompis Björn hade roddat ihop fint.
Det nog en av de hårdaste banor jag har kört då det bara var sand och grus på banan och det gick upp och ner hela tiden.
Tyvärr var det alldeles för mycket springbackar i lössand för att jag skulle orka köra fort.
Jag är verkligen sämst på att springa och framförallt i lössand. Men variation förnöjer som man brukar säga.

Kom iväg hyffsat i starten i alla fall men det dröjde inte många meter innan det första springhindret kom och jag stod som parkerad.

Låg och jaga Magnus som jag brukar köra med på racen en hel del. Kom oftast ikapp utför sålänge jag lyckades få i skorna i pedalerna. Hängde på ca 3 varv men sen var jag helt rökt efter allt springande.
Fick till en liten film men tyvärr tog minet slut i kameran efter 30 minuter men det gör nog inte så mycket för det hände inte så mycket mer sen för mig under racet.



Vi var runt 20 pers som körde och jag kom någonstans i mitten.

Efter racet så blev det en vända till Ulriksdals slott för lite höstmarknad med familjen.

Sen bar det iväg till middag med barnen hos mina föräldrar i Farsta.


Inga kommentarer: