tisdag 25 augusti 2020

Då var det dags att ta fram crossen

Ikväll var det dags att damma av crossen. Har inte kört den sen Kompiscrossen i vintras. 
Vet inte varför jag inte kör den mer för det är grymt kul.
Nu var det dags för TT vid Stora Skuggan. Det var riktigt torrt och fint och snabb bana.
Vi var ett ganska stort gäng som samlats för att köra.

Vi skulle köra 6 varv på den snabba banan. Gick ganska lugnt första varvet och jag lyckades hänga med ganska bra.
På andra började det gasas lite mer och jag tappade tätgruppen.
Körde ett tag med Peter och Peter men de fick något problem och hoppade av. 
Kom ikapp Stellan med 2 varv kvar
Lyckades ta mig om och på sista varvet försökte jag jaga ikapp Jones. Närmade mig lite på slutet tror jag men han var alldeles för långt fram för att jag skulle orka spurta ikapp.

Kom 7 tillslut och det får jag vara riktigt nöjd med då jag fortfarande äter betablockerare.
Riktigt kul att få komma ut och köra cross igen.

Hoppas det blir något nästa vecka som jag kan hänga med på också.

Blev lätt pendling hem sen längs Edsviken. Riktigt fint med solnedgången.





Inga kommentarer: