måndag 10 augusti 2020

Då var semestern slut

Då var semestern slut. Det gick alldeles för snabbt. Kändes som jag knappt hann med något.
Vi hade ju delat upp semestern så vi hade bara 2 veckor tillsammans uppdelat på 2 tillfällen så det fanns inte så mycket tid till att komma iväg ordentligt.
Men vi fick en grym vecka i Åre och några riktigt fina dagar i Järvsö.

Nu är man tillbaka på jobbet. Jobbar fortfarande hemma på gott och ont. Det är ju skönt att slippa åka någonstans men samtidigt är det ganska ensamt. 
Jag har alltid problem med att jag lätt fastnar med jobb när jag är hemma också. Det är så lätt att jag sätter mig vid datorn och ska bara fixa en sak och så drar tiden iväg.

Han med lite bad med familjen efter jobbet. Vi cyklade till Rösjön och simma runt lite.

Skönt att det fortfarande är fint och varmt väder ute.

Inga kommentarer: