lördag 8 augusti 2020

Hopp och lek i Järvsö Bikepark

Idag blev det en lång dag. Började dagen med en massa hopp och lek i Järvsö Bikepark.
Tänkte jag skulle försöka mig på en svart led idag. Blev dock inte den här utan det blev Itzy Bitzy.

Rekade den ett par gånger sen försökte jag köra igenom hela utan att stanna. Den var faktiskt inte så svår. Det fanns ett spår genom hela leden som inte var så farligt stenig och brant.
Det gällde bara att komma in rätt där då det var ganska stenigt emellan och en del dropp.

Skönt och klarat en hel svart led med min Trek Top Fuel. Den är grymt kompetent den där XC cykeln.

Börjar få till hoppen på Barbro nu också. Har satt alla platåhoppen så jag landar nerför. 
Dock har jag inte lyckats sätta alla i ett svep. Får se om jag kan lyckas med det i morgon. Skulle vara skönt och sätta det innan vi åker hem.

Skulle vilja försöka mig på den svarta leden Kristin också. Får se om jag vågar mig på den.

Körde ett gäng med varv med Oskar också.
Han har börjat testa Malin och Manolito och kan köra på utan att sätta ner foten nu.

Kul att han vågar testa på lite nya banor. Föra gången hade han det lite svårt med de branta partierna på Malin.
Han fick testa den röda Till mina vänner också.


Fick en del personbästa idag så det går åt rätt håll. Får se om jag kan slipa lite på dem i morgon också.

På eftermiddagen så blev det promenad på Sannaleden med hela familjen.
En riktigt fin promenad.

Fick ihop 7,5 km där också. Vi hittade en massa blåbär på vägen så vi stannade och plockade och åt en del där också.
Mitt i allt hitta vi en Psykolog mottagning också. Kändes som den låg lite off men det såg fint ut där.

Blev en skön promenad i solen och värmen.








Inga kommentarer: