söndag 30 augusti 2020

Väckpass inför Järfälla XCO

Idag blev det ett litet väckpass inför Järfälla XCO i morgon. Blev en sväng till Väsjöbacken och körde några gånger upp och ner. Passade på att träna nerför också.
Det är ju ett löjligt litet dubbelhopp i början på banan.jag har haft problem att komma över den helt.
Det är ju en liten sväng in i hoppet 

Jag brukar komma nästan över men landar nästan alltid med bakhjulet på platån.
Det behövs inte så hög fart för att komma över men just den där lilla svängen innan gör att jag fegar.

Oskar körde friidrott medan jag höll på att öva och efter att jag hämtat honom så drog vi ditt igen och körde ett par varv.


Vi körde lite race nerför där Oskar fick lite försprång och jag körde i skogen medan han körde rakt ner till första hoppen vid utgången ifrån skogen.

Det blev ganska jämt där då. 
Fick ihop 2 mil på 1:39 rulltid. Det fick bli lagom inför i morgon.

Kvällen tillbringades hos mina föräldrar med lite middag och sen ett parti schack med pappa.

Vi var väldigt jämna men jag lyckades ta hem det tillslut efter ett par timmars spelande.


Inga kommentarer: