tisdag 31 augusti 2021

1,5 varv på NICK spåret

Idag blev det till att gasa lite på NICK spåret. Körde med min stela Procaliber. Tänkte det skulle vara kul och sätta en tid med den och se hur stor skillnad det är jämfört med min heldämpade Top Fuel.

Startade ifrån Ursvik den här gången. Gick ganska bra i början och jag hade skapligt flytt på de tekniska partierna men jag saknade dropperposten.
Det kändes som jag nästan fastna med framhjulet ibland när det var brant och jag inte riktigt kom bakom sadeln.
Det blev ett nytt KOM för mig men det var mer för att jag inte kört så snabbt ifrån den starten.


Jag fick tyvärr problem med mina händer igen så farten gick ner ganska mycket på slutet. Tyckte det gick lite väll långsamt ett tag men då var det min hand som krampat och höll in bromsen lite utan att jag tänkte på det. Ska se vad läkaren säger om det när jag ska ditt. Det känns som det har kommit oftare på sista tiden.




Inga kommentarer: