lördag 28 augusti 2021

4*5 minuter på 330 watt och Flat Earth

Idag blev det intervaller på monarken. Planen var att köra 5x5 minuter på 330 watt.
Jag han inte köra innan middagen idag och det brukar nästan aldrig fungera för mig.
Jag hade ätit en onyttig hamburgare till lunch med pommes och det gjorde såklart kaos av mitt blodsocker till middagen. 
Den gick upp innan jag skulle hem ifrån jobbet och hur mycket insulin jag än tog så gick den inte ner.


Till middagen tog jag dock mindre insulin då jag redan hade aktivt insulin i kroppen. Tog 5 enheter istället för 8. 
Det gick bra ända fram till jag skulle börja cykla. Då rasa det såklart. Drack 0,5 liter lask och tog lite godis och en bar och tänkte att allt det där borde få det att gå upp efter ett tag.
Efter 4 intervaller hade det fortfarande inte börjat vända uppåt.
Tänkte att om den hinner gå upp till 4.0 innan jag drar igång sista intervallen så kör jag.
Den gick ner till 3,6 med en pil neråt så jag kasta in handduken.

Jag kan verkligen inte köra kort efter middagen.
Men jag fick lite hårdträning i alla fall.

Sen tittade vi på Flat Earth på Netflix. Ha ha det är ju fantastiskt att folk fortfarande kan tro att jorden är platt.
De har ju så roliga argument mot att jorden är en glob också. Det är lite skrämmande att det är så många som tror på det också. 
Har alla missat grundskolan och tappat förståndet helt.



Inga kommentarer: