lördag 2 oktober 2021

Grym dag i Järvsö

I morse åkte jag upp med Micke K och han son Anton till Järvsö. Regnade en del på vägen upp men när vi kom fram så slutade det som tur var. Vi möte upp Roger Karlsson på plats sen var det bara att värma upp på Barbro.
Det var som tur var inte så lerigt men det var ganska halt på stenar och rötter.
Hade som mål att klara alla dubblar på Barbro och det lyckades jag med idag. Så jäkla skönt och lyckas sätta dem.

Vi testade på Twist Twist också. Där vågade jag fortfarande inte ta gaphoppen riktigt. De som inte är igenbyggda är inte så stora egentligen, det är som vanligt mest huvudet som sätter stop.
Hoppas jag skall våga ta dem i morgon om det inte regnar för mycket. 

De här hoppen tog vi allihopa så det var kul att kunna sätta den också.

Det är riktigt skön känsla när jag lyckas sätta något som jag varit lite skraj för förut. Kul när det går framåt lite.

Både jag och Micke lyckades krascha lite idag också.
Båda klarade sig bra och inget gick sönder som tur var. Det var bara självkänslan som fick sig en törn. Men det var bara att åka upp och sätta den igen så jag inte skulle få några fler järnspökem.

Det var ett litet brant och stenigt ställe med en liten hal rot på i Pop Opp i Top banan.
Inget svårt egentligen men jag klantade till mig bara.

De hade byggt om lite på Malin och Itzy Bitzy också. 
Riktigt roliga att köra. Itzy Bitzy är ju en svart bana men den kändes ganska lätt att köra nu.
Det är riktigt fina spår här uppe i Järvsö och trots regnet som kom under natten och morgonen så gick det bra att köra idag.
Hoppas vi slipper regn i morgon också så det kan bli lite torrt på stenarna och rötterna. Var nästan torrt på slutet av dagen idag.





Inga kommentarer: