fredag 11 augusti 2023

Test av banorna i Livigno

Idag kom jag ut på en liten tur för att testa banorna här i Livigno.
Det fanns bara en gondollift men den gick nästan upp till toppen.


Började med några röda banor för att värma upp lite. Det mesta var byggda flowiga fina banor med en hel del tabellhop och doserade kurvor.


Längst ner fanns ett par grymma träramper med en fin landning i en uppblåsbar madrass. Passade mig perfekt som behöver lära mig att hoppa så där övade jag ett gäng gånger.

Sen blev det ut och testa ett par svarta leder.
Var skapligt brant men jag tog mig ner för dem.
Riktigt skönt och kunna pricka av det också.

På kvällen blev det ett litet besök på stan här nere.
Vi tog lite efterrätt på ett av de lokala restaurangerna här.
Riktigt gott och avsluta dage






Inga kommentarer: