torsdag 28 maj 2020

Blev ett Zwiftpass då det regna ute

Det var ganska fint ute när jag jobbade men när jag skulle ut och träna så började det ösregna. Jag orkade inte hålla på och tvätta cykel och fixa ikväll så det fick bli till att hoppa upp på Monarken och köra lite Zwift.

Hittade inget race som såg kul ut då det bara var 5-10 stycken i min klass så jag körde ett träningspass istället.
Blev 2 set med 90/30*5 sekundare på runt 350-370 watt. Ingen supereffekt men ganska högt ändå för mig då jag fortfarande knaprar betablockerare.

Det kändes att jag fick ta i och jag fick rekordhög puls ikväll också för att vara mig nu.

Garmin tyckte att jag hade kört bra i alla fall för den noterade nytt rekord på VO2MAX igen. Kul att den tycker att det går bra i alla fall.

Blev 1 timmes hårdkörning och det får jag vara nöjd med.



Inga kommentarer: