onsdag 6 maj 2020

Zwift träning Tour for all 2020

Idag blev det inomhuscykling. Hade tänkt köra en kort tur med Oskar först men han hade varit ute och sprungit hela dagen på skolan så han var lite trött.

Blev en trevlig kväll hemma med familjen istället med lite familjespel.
Tiden drog iväg så det fick bli ett sent pass på Zwift i stället.

Hittade ett pass som såg ut att kunna bli halvlugnt så jag inte skulle behöva köra slut på mig.totalt. Blev Tour For All 2020 group ride som var 27,8km på en platt bana så där borde jag orka med tänkte jag.

Var många som körde idag så det blev en stor klunga. Det var första gången jag körde en groupride så jag viste inte riktig hur hårt och ryckigt det skulle bli.

Gick ganska hårt men det blev inga större utbrytningar som det brukar bli på race. Sen var ju banan väldigt platt så det var svårt att dra iväg på någon utbrytning.

Åkte med huvudklungan hela vägen till mål där det blev en liten spurt. Vågade inte maxa helt men tryckte på lite gran de sista 200 meterna.



Inga kommentarer: