fredag 8 maj 2020

Väsjöbacken har blivit hemmaplan för mig nu

Ikväll blev det ett pass till Väsjöbacken igen. Har blivit många vändor ditt nu den sista tiden. Har aldrig varit ute och hoppat och lekt så mycket som jag gjort sista månaden här.

Ikväll var jag ute och snurrade med Peter. Vi tittade lite på hoppbacken också och tog ett varv på lilla hoppet.
Sen blev det downhillbanan på framsidan.


Nu har jag lyckats ta alla hoppen både i skogen och på gräsplan. Riktigt skönt. Sakta men säkert får jag mer och mer flytt i hoppen och känner mig säkrare och säkrare.
Men det är en bitt kvar till det där riktiga flowet där man bara kan trampa och hoppa igenom allt helt avslappnat.
Blev några gånger upp och ner idag också.


Vi avslutade med att köra ett varv på Super 8:an innan det var dags att dra hem. Blev ett fint pass igen.

Inga kommentarer: