tisdag 23 mars 2010

Blev bara ett pass idag.

Efter gårdagens kollaps så blev det bara ett pass idag. Det blev BOX på jobbet. Hade tänkt köra intervaller på trainer när jag kom hem också. Men jag vill ju alltid ha roligt när jag tränar och sitta på en trainer när benen är apstumma är inte kul och jag tror inte det ger så mycket heller.

Vet inte om det var det bästa med att köra BOX idag men det är grymt kul och jag har lättare att ta i när jag har någon som pushar mig.
Idag fick jag dessutom köra med tränaren som är en stor koloss på 100kg muskler så jag fick min beskärda del. Fick till och med ta i när jag skulle vara den som tog emot slagen och sparkarna. Hans knäningar och pushkicks är inte och leka med. Men jag bad om det då jag skrek åt honom att ta i....

Kändes mycket bättre än i går men jag flåsade som en gris och var fortfarande ganska tung i benen. Pulsen gick i alla fall upp lite bättre.

Fick ett max på 174 men här får jag använda hela kroppen så det kan vara lite lättare att komma upp i högre puls då man kombinerar sparkar och slag i långa serier.
I morgon får det bli hel vilodag, kanske en promenad som max.

Inga kommentarer: