tisdag 2 mars 2010

Helt slut

Det har varit grymt mycket på jobbet och det verkar aldrig ta slut. Så fort jag blir klar med en långkörare så kommer det en ny som har en tight deadline.
Jag har varit helt matt och slutkörd när jag kommit hem så jag har knappt orkat träna.

Försökte mig på 4x4 intervaller idag men jag orkade knappt hålla tröskeleffekt och pulsen fick jag inte upp i mer än 170 slag som max trots att jag tog i så jag höll på att dö.
När jag är i form så har jag haft runt 175 i medel så det kändes som en katastrof idag när inget gick som jag ville.

Tvärtemot i början av vintern så var jag nu knappt andfådd men benen var som stockar och ville inte trampa runt som jag ville. Jag var helt slut och då jag inte ens orka köra 3min på 3:e intervallen så la jag ner.
Behöver nog vila lite till tror jag och hoppas på att det kan lugna ner sig på jobbet snart.

Inga kommentarer: