fredag 12 mars 2010

Kiropraktor och skidåkning + distans kl 10 i morgon.

Var och hälsa på Magnus Carlsson idag och fick en liten behandling. Allt stakande hade gjort mina axlar och rygg lite stel. Han tryckte ut allt fint och jag fick lite akupunktur så det var riktigt skönt. Nu är jag återställd och på G igen.

Åkte till Ågesta och tog ett par varv på 6km spåret också. Det var lite bättre grepp med tejpen men det var fortfarande snorhalt i dom brantaste backarna. Det är ju när det är som brantast som det är jobbigast och då är det inte roligt med bakhalt.
Jag han knappt få fram staven innan benen for iväg bakåt så jag fick inte ner vikten då jag höll på att ramla framlänges hela tiden.
Men det känns som jag fått in tekniken lite mellan att bytet mellan dom s.k.a växlarna så det gick lite smidigare.
Drämde till med en ny bästa tid på 23:34 så det börjar ta sig. Med ett par riktiga skidor och lite bättre teknik så ska nog inte neremot 22 vara omöjligt.

I morgon så är det distansdags. Kl 10:00 vid Liljeholmsbron på Hornstullsidan är det som gäller. Kom ditt och kör vetja. Det blir ca 4 härliga timmar i det fina Stockholmsvädret.

Inga kommentarer: