måndag 15 mars 2010

Som man bäddar får man ligga.

Försökte mig på 4x4 idag. Blev ingen höjdare benen var helt slut och pulsen ville inte stiga över 169 trots att jag tog i som en gris. Starta på 360watt och det gick bra 1:a intervallen 2 klara jag mig precis men höll på att dö på kupen.

Sänkte till 350watt på 3:e men klara bara 2½min sen fick jag villa en stund innan jag kunde slutföra den.
Sista intervallen var det bara att glömma att gå upp till 360watt igen som förra veckan.
Jag var så trött så att jag fick dela upp den i 2x2 istället men lyckades hålla 350watt.

Hade hoppats på att vilodagen igår skulle räcka efter lördagens festkryssning. Så fel jag kan ha....;o)
Men det var det värt. Var riktigt kul att få träffa mina gamla polare som inte cyklar också, det är ju tyvärr inte så ofta det händer. Har ju varit en del jobb sista tiden också så jag har inte haft så mycket tid till att vara social.

Inga kommentarer: