fredag 5 mars 2010

Katastroff

Försökte mig på ett maxtest idag som jag brukar göra på mina viloveckor för att se om jag går åt rätt håll. Tyvärr så har det bara blivit vila från träningen men inte någon mental vila då det har gått i 190 flera veckor i rad så jag är helt slutkörd.
Värmde upp i 20min sen startade jag på 210watt och ökade med 30watt per minut tills jag trilla av cykeln.

Jag kom bara till 450watt och orkade bara hålla det i ynka 5s innan jag dog. Det var lika lång tid som jag klarade förra gången för 4 veckor sen. Lite surt.

Hoppas det bara är tillfälligt då det har varit grymt stressigt så kände jag mig inte helt allert på att ta ut mig till max. Lyckades bara skrämma upp pulsen i 183 bpm som max och jag har varit uppe i 190 i år i alla fall så lite till ska det nog finnas att ta av om jag är pigg och utvilad hoppas jag.

Ska på kurs i helgen också så det blir ingen sovmorgon varken lördag eller söndag. Sova får man göra när man dör.....

Inga kommentarer: