onsdag 24 mars 2010

Vilodag och spelkväll

Det fick bli hel vilodag idag. Benen kändes inte 100 så jag tänkte det var lika bra och ha dom i högläge och satsa på att köra skiten ur mig själv i morgon i ställe.
Var och inhandla Battlefield: Bad Company 2 på OnOff efter jobbet idag. Tänkte att ska jag inte träna så måste jag hitta på något annat roligt och göra.
Har ju kört en del Call of Duty Modern Warfare så jag tyckte det var dags för något nytt nu. Kan säga att jag blev inte besviken på den nya Battlefield: Bad Company 2 som kom ut nu i början av mars.

Skit vilken grafik och spelkänsla. Det var hur grymt som helst att spela, till och med Eva tyckte det var kul och kunde knappt slita sig.
Det enda som var synd som med så många andra spel till PlayStation 3 är att det bara går att spela en i taget.
Det går att köra över nätet men hur kul är det om man är ett gäng hemma som vill köra.
Ehh ni får gå hem nu så kan ni koppla upp er därifrån hoppas ni har en PS3:a så det lirar ihop, hur kul är det på en skala? Det är ju halva grejen att sitta och snacka lite skit och spela tillsammans.

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

Du får börja komma online med PS3an, så kan vi kanske spela mot varandra i Call of Duty :P