söndag 14 mars 2010

Kryssning

Blev en liten sväng med Birka till Mariehamn. Det var mina gamla polare från plugget som hade bestämt sig för att ta sig en grabbresa. Har inte blivit någon kryssning för mig på ett tag då det inte blev någon under viloperioden under oktober/november då vi brukar dra iväg. Tänkte jag måste hålla traditionen uppe så jag bestämde mig för att hänga på.

Det började inte så bra då vi knappt höll på att komma med för att vi fått fel OCR nummer till bokningen. Men jag styrde upp det och snacka med incheckningsdamerna så vi kom på till slut.
Vi gick på buffén direkt när vi kom ombord och fyllde kråset med en massa lax och andra godsaker.

Sen blev det ner till hytten för den sedvanliga uppvärmningen. Det var högt i tak och det snackades skit så det stod härliga till. Nivån var nog ganska låg ett tag men det är kul att få vara lite oseriös och fjanta runt ibland.
Sen blev det upp till dansgolvet och shake'a loss till lite bra musik. Dansa runt tills det stängde.
Träffa Johan och Lasse och resten av TCM som var där på festkryss också. Trevligt och snacka lite skit med dom också.

Idag blev det mest slappa. Var lite småtrött så jag har inte gjort många knopp idag. Skönt och få ha en lugn dag också.

Inga kommentarer: